سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یافتن منابع طراحی با کیفیت بالا:

عکس های سهام نسبتاً کسل کننده هستند - همه ما این را می دانیم. با این حال ، متاسفانه تهیه تصاویر منحصر به فرد بسیار گران و وقت گیر است. در این مقاله ، شما را از طریق راهکارهای هوشمندانه برای طراحی تصاویر سفارشی در سایت یا خبرنامه ایمیل شما راهنمایی می کنیم.

آیا تابحال در طراحی یک ترکیب گرافیکی بوده اید و فکر کرده اید: "خوب ، من حدس می زنم از همان عکس سهامدار تجار که دست آخر را لرزاندم استفاده کنم؟" اگر عاشق تایپوگرافی هستید ، شاید بیشتر شبیه این باشد: "اگر من مجبور باشم از Museo در یک وب سایت دیگر استفاده کنم شما در یک طراحی شیادی هستید! شما به دارایی های سهام سهام خود عادت کرده اید. شما به چیز جدیدی احتیاج دارید.

منابع با کیفیت بسیاری در آنجا وجود دارد ، اما دانستن اینکه چگونه و از کجا می توان آنها را پیدا کرد معمولاً طاقت فرسا است. حتی وقتی خوب ها را پیدا کنید ، با این حقیقت غم انگیز روبرو هستید: سایر مشاغل (بعضاً بسیاری از مشاغل دیگر) از همین دارایی ها در طراحی های خود استفاده می کنند.

هیچ چیز بیشتر از دیدن تصویر قهرمان شما در حال استفاده در سایت دیگری نیست. مشتریان شما موافقت می کنند.

در این مقاله ، من سه پروژه طراحی مشترک را که معمولاً به تصاویر سهام برای آنها اعتماد می کنید ، مرور می کنم. موضوع این است که من به شما نشان خواهم داد که چگونه هر پروژه را طوری بنویسید که به نظر اصلی و متفکرانه برسد. به طور خاص ، ما می خواهیم تصاویر پست های وبلاگ و خبرنامه ها ، ماکت های محصولات (عالی برای افزایش تبدیل در صفحات فرود) و گرافیک های نقل قول (برای رسانه های اجتماعی عالی) را مرور کنیم.

 

بدون ADO بیشتر!

پروژه شماره 1: یک تصویر سفارشی بسازید:

وبلاگ نویسی به زمان و تعهد نیاز دارد. هدف شما برای هر پستی این است که هرچه بیشتر مردم از آن لذت ببرند و آن را به اشتراک بگذارند.

مقالات دارای تصویر 94? بیشتر از مقالات بدون آنها بازدید دارند. به این دلیل که تصاویر تأثیر فوری دارند. تصویر مناسب این توانایی را دارد که کسی را به یک پست بکشاند قبل از اینکه یک کلمه را بخواند. به مقالات خود تصاویر اضافه کنید ، در غیر این صورت تقریباً 50? از بازدیدهای صفحه خود را هدر می دهید. دیوانه ، درست است؟

بیشتر وبلاگ نویسان این فرصت را از دست می دهند تا با استفاده از تصاویر سفارشی ، توجه خوانندگان خود را بیشتر جلب کنند. فهمیدن دلیل آن آسان است: یافتن و ادغام تصاویر سهام فقط یک دقیقه طول می کشد. اما اغلب این موارد به هزینه خسته کننده و فراموش نشدنی بودن مطالب شما می انجامد.

این ترفند این است: به جای عکس از تصاویر استفاده کنید. آنها قابل تنظیم ، بازیگوش و منحصر به فرد هستند. 

AppSumo (یک خبرنامه ایمیل برای معاملات طراحی) نمونه ای از یک سایت معاملات طراح گرا است که این روش برای تصاویر را برای تمام پست ها و خبرنامه های وبلاگ شما بسیار مقرون به صرفه می کند. آنها چند معامله دیوانه وار ارائه می دهند ، مانند معامله Depozit Photos که 100 تصویر از جمله تصاویر برداری را با قیمت 39 دلار ارائه می دهد. بد نیست. با قطر 39 سنت ، کمی طول می کشد تا بودجه تصویر سهام خود را از دست بدهید.

حالا ، بیایید کمی بیشتر در مورد روند واقعی جمع آوری این تصاویر صحبت کنیم.

ایجاد یک تصویر سفارشی برای یک پست وبلاگ:

در حالی که می توانید هر تصویر تصادفی سهام را انتخاب کرده و در یک پست بیندازید ، کمی تغییر متقابل در مورد دارایی های بردار از پیش ترسیم شده می تواند به شما در ایجاد چیزی کمک کند که یک تصویرگر آژانس برای آن چند هزار دلار هزینه می کند. این یک روش کاملا عالی برای بالا بردن کیفیت ادراک شده برند شما است.

در هنگام طراحی یک تصویر به عنوان یک تصویر برجسته پست وبلاگ ، موارد زیادی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود. آیا تصویر با موضوع پست شما مطابقت دارد؟ آیا رنگ ها مارک تجاری شما هستند؟ آیا سبک تصویر با طراحی کلی شما متناسب است؟

تصاویر سهام را با یک مجموعه آیکون سفارشی کنید.بیایید از طریق دو نگرانی اساسی که ممکن است هنگام امتحان کردن آن داشته باشید ، بررسی کنیم.رنگها مطابقت ندارند؟ بسته های گرافیکی وکتور از پیش ساخته شده امکان تعویض رنگ داخل و خارج را آسان می کند. نیازی نیست که یک تصویرگر باتجربه یا یک کاربر پیشرفته فتوشاپ باشید. این به معنای واقعی کلمه به راحتی پیدا کردن و جایگزینی است:

گاهی اوقات یک تصویر تقریباً کامل است ... اما کاملاً مناسب نیست. با این حال ، هنگامی که یک نماد را از یک مجموعه می گیرید و آن را با یک تصویر مشابه از یک مجموعه دیگر ترکیب می کنید ، پیام تصویری درست روی هدف قرار می گیرد. بنابراین بسته های مختلف را مخلوط کرده و مطابقت دهید:

نحوه انجام کار: تماشای تبدیل تصویر و مجموعه آیکون به یک تصویر وبلاگ سفارشی!

گام به گام

Adobe Illustrator را راه اندازی کنید

تصاویر بردار سهام آزاد (AI ، EPS یا SVG).

برای انتخاب رنگی که می خواهید تغییر دهید ، از ابزار انتخاب و انتخاب مستقیم استفاده کنید.

برای انتخاب همه عناصر با استفاده از همان رنگ از Select using Same Fill Color استفاده کنید.

یک نمونه رنگ جدید انتخاب کنید.

ادامه دهید تا همه رنگ های شما تغییر کند.

نماد رنگی مجدد را در یک سند تصویر ترکیبی کپی کنید.

اندازه و ترتیب عناصر تصویر سفارشی خود را دوباره اندازه کنید.

تصویر نهایی خود را به عنوان PNG یا JPG برای استفاده در وبلاگ خود صادر کنید.

پروژه شماره 2: طرح خود را متناسب با ماکت های محصول قرار دهید:

شما یک کارت ویزیت زیبا برای مشتری خود طراحی کرده اید. شما نمی توانید صبر کنید تا آنها را نشان دهید. اما ، صبر کنید بهترین روش برای نشان دادن واقعی آن به آنها چیست؟ مهمه؟ آره.

به این فکر کنید ... مشتری شما ترجیح می دهد کدام یک را ببیند: کارت او در داخل Adobe Illustrator روی صفحه سفید لپ تاپ قرار دارد یا کارت خود را روی یک سطح چوبی کنار دسته ای از تی شرت های مارک دار شرکت خود قرار داده است؟

این همان جایی است که ماکت ها به کار می آیند: چرا وقتی مشتری می تواند آن را به او نشان دهد ، سعی در تجسم طرح کامل دارد؟ این همان مفهومی است که همیشه از نمونه های اولیه به جای ماکت استفاده می شود. این اصل در مورد عکاسی عمومی از محصولات در سایت شما نیز صادق است!

Creative Market منبع بسیار خوبی برای عکسهای ساختگی با کیفیت بالا در محصولات (و موارد دیگر) است. آنها از "اشیا smart هوشمند" و "نقشه های جابجایی" غیر مخرب استفاده می کنند. با عرض پوزش اگر به نظر می رسد مثل techno-babble. خلاصه آن: این بدان معنی است که شما می توانید آثار هنری خود را فقط با چند کلیک به ماکت اضافه کنید ، در حالی که هنوز تمامیت چین و چروک تی شرت و صفحه نمایش خیره کننده دستگاه را حفظ می کنید. اینها ماکتهای تند ، مبهم و روشن با عجیب و غریب نیستند - محکم ، حرفه ای و واقع بینانه هستند. نگاهی به زیر بیندازید:

برای گرفتن ماکت از Creative Market به سه روش وجود دارد:

کالاهای مجانی. هر دوشنبه ، Creative Market شش بارگیری رایگان ارسال می کند. هیچ رشته ای متصل نیست.

بسته. ماهانه یک بار ، Creative Market مجموعه ای از منابع طراحی را با تخفیف بسیار زیاد ارائه می دهد. بسته نرم افزاری بیش از 90 محصول را می توانید با قیمت 39 دلار خریداری کنید (با تخفیفی معادل 97? همراه است).

پرداخت به ازای هر بار بارگیری. شما اعتبار خریداری می کنید و آنها را برای پرونده های جداگانه اعمال می کنید. بسته به متغیرهایی مانند پیچیدگی و تعداد تغییراتی که کیت انتخابی شما در بر دارد ، می توانید از چند دلار تا حدود 100 دلار هزینه کنید.

نحوه انجام کار: تماشای ایجاد یک ماکت واقعی محصول:

گام به گام

فتوشاپ را باز کنید.

پرونده ماکت خود را باز کنید.

آرم یا پرونده کارهای هنری خود را باز کنید (در فتوشاپ یا در Illustrator).

روی Smart Art قابل تعویض در پالت لایه های mockup ، دوبار کلیک کنید.

سند جدیدی شامل آثار هنری فعلی اشیا Smart هوشمند باز می شود. تصویر مکان نگهدار را حذف کنید.

کارهای هنری سفارشی مشتری خود را کپی کرده و در سند خالی Smart Object جایگذاری کنید.

سند شی object هوشمند را ذخیره و بسته کنید. با این کار Smart Object در پرونده ماکت اصلی به روز می شود.

برخی از ماکت ها ممکن است از شما بخواهند که نقشه جابجایی را بارگذاری کنید ، مخصوصاً برای تی شرت ها و سایر مدل های بسیار بافتنی. این باعث می شود که آثار هنری شما از خطوط موردی که نقشه برداری می کنید پیروی کنند.

ماکت عالی خود را صادر کنید ، آن را در وب سایت خود بارگذاری کنید و آماده شوید تا مشتریانتان به شما بگویند چقدر عالی هستید.

پروژه شماره 3: یک گرافیک نقل قول قابل اشتراک طراحی کنید:

هر محتوایی که تولید می کنید مربوط به دیده شدن است. فراموش نکنید که شما می خواهید افراد جدید پست های وبلاگ شما را بخوانند ، از اینفوگرافیک های شما بیاموزند و از ایده های شما الهام بگیرند تا تازه وارد شوند.

در اینجا چند واقعیت در این مورد آورده شده است:

توییت های دارای تصویر 18? کلیک بیشتر ، 89? موارد دلخواه بیشتر و 150? بازتوییت بیشتر دریافت می کنند.

به نقل از 847? بازتوییت بیشتر از س questionsالات.

کاربرانی که نقل قول های توییت می کنند 43? دنبال کننده بیشتری دارند.

بنابراین ما در حال یادگیری نحوه ایجاد یک گرافیک قابل اشتراک گذاری هستیم که حاوی یک نقل قول باشد. برای شروع فقط باید چند منبع ساده پیدا کنید.

از شر منابع سهام خود خارج شوید منابع الهام جدیدی پیدا کنید:

چرا وقتی Webflow استفاده از فونت های سفارشی را آسان می کند ، از همان قلم های قدیمی Google استفاده می کنیم؟ برای الهام گرفتن از قلم های منحصر به فرد ، به Google Type Gallery مراجعه کنید. وقتی می توانید فقط در عرض چند دقیقه آن را به چیزی خاص تبدیل کنید ، به یک تصویر عمومی با تایپوگرافی عمومی رضایت ندهید.